تاریخ : پنج شنبه 12 / 11 / 1391
نویسنده : ا ص

 

جایی در مغز شما قرار دارد که سالهاست در آن بذرهای موفقیت خفته‌اند و حال آنکه اگر این بذرها را درمغز خود فعال کنید با قدرت رشد خود می‌توانند شما را به اوج برسانند.

 

اشتباه زندگی

 

همه اشتباه می‌کنیم. تصمیمات غلط؛ انتخابهای نابجا؛ اعمال نسنجیده. در طول زندگی‌مان سعی و خطا می‌کنیم و درسهای جدید یاد می‌گیریم. اشتباه همیشه اثر بد خودش را در زندگی آدم می‌گذاره و ازش راه فراری هم نیست.

 

اثرات بد خیلی از اشتباهات را می‌شود بمرور زمان و با تلاش زیاد پاک کرد ولی بعضی از اشتباهات هستند که مسیر زندگی آدم را آنچنان تغییر می دهند که اصلاح آنها دیگر به راحتی امکان‌پذیر نیست.

 

بزرگترین اشتباهی که یک نفر ممکن است در زندگی خودش انجام بدهد چیست؟

 

تکرار خطا ، خطایی بزرگتر است

 



|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ : پنج شنبه 12 / 11 / 1391
نویسنده : ا ص

 

دانشمندان آمریکا در بررسیهای خود نشان دادند که تماشای رنگ قرمز واکنشهای بیننده را سریعتر و قویتر  می کند. مهر:محققان دانشگاه روچستر در این تحقیقات نشان دادند که وقتی فردی رنگ قرمز را می بیند واکنشهای سریعتر و قویتری از خود بروز می دهد اما این اثر زمان کوتاهی را طی می کند این واکنش سریع و قدرت بالا، همان چیزی است که برای مثال، وزنه برداران به آن نیاز دارند.

 

این محققان در این خصوص توضیح دادند: "قرمز واکنشهای فیزیکی ما را افزایش می دهد چراکه همانطور که می دانیم قرمز علامت خطر است. انسانها زمانی که خشمگین و یا آماده حمله هستند قرمز می شوند. همچنین مردم می فهمند که قرمز شدن صورت دیگران به چه معنی است.

 

" این دانشمندان افزودند: "هرچند رنگ قرمز، نگرانی و دل مشغولی های افراد را هم متجلی می کند." در این بررسی، واکنشهای گروهی از دانشجویان در آزمایشات مختلف اندازه گیری شد. برای مثال، در یکی از این آزمایشات، دانشجویان زمانی که روی صفحه نمایشگر واژه "فشار" که به یکی از رنگهای قرمز، آبی و یا خاکستری نوشته می شد را می خوانند باید با تمام قوا یک دستگیره را فشار می دادند.

 

براساس گزارش یونایتدپرس اینترنشنال، در تمام موارد، زمانی که این واژه به رنگ قرمز نوشته شده بود تا حد قابل توجهی نیروی وارده به دستگیره بیشتر می شد و زمان واکنش شتاب می گرفت.


|
امتیاز مطلب : 26
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ : پنج شنبه 12 / 11 / 1391
نویسنده : ا ص

 

اگه ادامه ی عکس ها رو دوست دارید نگاه کنید به ادامه مطلب بروید


|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ : پنج شنبه 12 / 11 / 1391
نویسنده : ا ص

 

بیماری روحی، بیماری‌ای نیست که به‌طور ناگهانی بروز کند، بلکه در اثر یک رشته علل پیش می‌آید

 

خوشبختانه بعضی از دلایل بروز بیماری‌های روانی صرفاً به تغذیه مربوط می‌شوند، بنابراین می‌توان با تغییر شیوه رژیم غذایی آن را برطرف ساخت. از مدت‌ها پیش ثابت شده است که کمبود ویتامین‌های گروه B می‌تواند یک نوع جنون ایجاد کند.

 

تحقیقات نشان می‌دهد کسانی که تحت رژیم‌های غذایی فاقد ویتامین‌های گروه B قرار گرفته‌اند، به اختلال روانی، اضطراب شدید و افسردگی مبتلا شده‌اند.

 

این آزمایش‌ها به صراحت ثابت می‌کند که کمبود ویتامین‌های B می‌تواند یکی از علل اصلی بعضی از اختلالات روانی باشد. گروهی از دانشمندان در سوئد، مغز اشخاصی را که در حالت جنون از دنیا رفته بودند، با مغز اشخاصی که با مرگ‌های ناگهانی و به‌طور عادی مرده بودند تشریح و مقایسه کردند و دریافتند که چهار ماده در مغز اشخاص عادی وجود دارد که در مغز کسانی که در اثر جنون جان خود را از دست داده بودند، وجود ندارد. این چهار ماده عبارت است از: 1- آدنین، 2- تیامین، 3- سیتوزین، 4- گوآمین

 



|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ : شنبه 3 / 11 / 1391
نویسنده : ا ص

شرکت سامسونگ در صدد است از گوشی هوشمندی با سایز صفحه نمایش 5.8 اینچی با پشتیبانی از دوسیمکارت رونمایی کند.

گوشی- تبلت سامسونگ که با نام Fonblet قرار است در کنگره جهانی موبایل بارسلون رونمایی شود، نخستین گوشی هوشمند دنیا با چنین سایز صفحه نمایشی است که همزمان از دوسیمکارت پشتیبانی می‌کند.
بر اساس این گزارش، صفحه نمایش 5.8 اینچی این گوشی قادر است تصاویر را با وضوح 960×540 پیکسل نمایش دهد و از نسخه Jelly Bean سیستم عامل آندروید پشتیبانی می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به دوربین ثانویه سه مگاپیکسلی و بلوتوث 4.0 اشاره کرد.

گزارش‌ها حاکی است، این گوشی فقط در بازار کره جنوبی عرضه خواهد شد.
اطلاعات بیشتر راجع به این گوشی منتشر نشده است.

گروه سامسونگ مجموعه‌ای متشکل از حدود ۸۰ شرکت و بزرگ‌ترین مجموعه تجاری-صنعتی در کره جنوبی است. این گروه از شرکت‌های فعال در زمینه‌های مختلف از قبیل صنایع الکترونیک، صنایع شیمیایی، کشتی‌سازی، بیمه و غیره تشکیل شده ‌است.

در سال ۲۰۱۲ نزدیک به ۳۵۰ هزار نفر در زیرگروه‌های سامسونگ به کار مشغول بودند. سامسونگ الکترونیکس، بزرگ‌ترین شرکت این گروه است.

 


|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5

آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید